cun tak??

weiß, dass meine Freunde....

My Photo
izaidah hj jamaludin
hallo..hallo friends all over the world..namaku seperti yang terpapar ringkas..masih belajar..dan akan belajar sampai bila2 tak kira la belajar ape pon..asal namanya belajar..very childish dan kadang2 matang nak mampos..hangin stu badan..sape tak puas hati bley blah dari hidup aku..saya sgt menghargai org lain..jangan jadi penipu..jgn jadi hipokrit...bukan mak ayah je marah..ALLAH lagi la marah..enjoy knowing me all my friends..love u olls!
View my complete profile

Friday, May 6, 2011

kamu..kamu..kamu...

assalamualaikum...sebelom nak study ni aku mmg suka cari mood..tetibe mood yang datang pasal lelaki durjana seduni yang pernah aku kenal@jadi kekasih gelap aku...nak tau tak..aku ni jenis mmg ingat siap boley ikot turutan lagi ni...jap2 nak buat senarai...
1
Mohd Iqbal bin Ibrahim

2
Mohd Faizal bin Lazi

3
Khairul Muin

4
Hisham Ashraf Ashok

5
Mohd Khairul Nizam

6
Mohd Khairul Syazwan

7
Abdullah bin Mohd Said

8
Rajab Bin Omar

9
Mohd Khaleimy Bin azizan

10
Mohd Khamazi Bin Abubakar


hehhehehehehe.........ok aku mmg xde keje k...saje je...bila dengar lagu grenade ni..ingat kat korang sume...ape la korang ngah buat....korang dah tak la pentin g sgt dalam idop aku ni...sebab aku dah ade yang terpenting k....lalalalalalalalalala~
sorang je yang den terlampau syg skang ni...lalalala..MEOR MOHD YUSOFF BIN MOHAMAD...tgh tunggu dia kol ni...tak sabar tunggu sayang balik..mmmuahhh!!!







0 comments: