cun tak??

weiß, dass meine Freunde....

My Photo
izaidah hj jamaludin
hallo..hallo friends all over the world..namaku seperti yang terpapar ringkas..masih belajar..dan akan belajar sampai bila2 tak kira la belajar ape pon..asal namanya belajar..very childish dan kadang2 matang nak mampos..hangin stu badan..sape tak puas hati bley blah dari hidup aku..saya sgt menghargai org lain..jangan jadi penipu..jgn jadi hipokrit...bukan mak ayah je marah..ALLAH lagi la marah..enjoy knowing me all my friends..love u olls!
View my complete profile

Sunday, May 15, 2011

Penyelesaian kes tak jwb phone & msg aku selama 36 jam...

Kes ni melibatkan seorang lelaki mentaliti haprak start dari pukul 12:00 pm at 13 hb Mac 2011...masa tu suspek di PD la kot..sedangkan aku ni baru mengelap peloh selepas habis menjawab polimer reaction tech...aku kol..punya kol..punya kol...tak dapat haish..p mana ni..msg pulak...tak dapat...tak pa..disingkatkan cerita...selepas 35 jam 11 minit...tetibe sampai msg..lagu ni...sesi membalas msgnye...:

suspek: teh...

aku: ye syg...

suspek: esok abg nak g kuantan..

aku: nape?

suspek: keje

aku: keje ape

suspek: cam biasa la..xnak jumpe ke?

aku: nak..nak..abg nak teh g sane skang ke?

suspek: haah

aku: amik kat umah eh?

suspek: haah

aku: k..bg teh siap jap..nak gerak kang teh msg...

suspek: ok..

ha...tgk..manjenye pakwe aku..siap aku yang nak kena g sane..bukan dia nak dtg...dengan rushingnye aku mandi dan bergerak g PD...huhuhu..pukul 12.15 aku sampai depan umah dia..pick up dia dan gerak balik semuala ke MELAKA terchenta...bila aku tanye kenape..buat aku gilababi sehari..dia kata..telefon rosak..bengong..pastu saje nak buat aku mental..belajar la kalau tetibe dia mati..aku nak kena terima hakikat juga tibe2 dia takde...takde motif punya statement!!!

skang ni pakcik tu kat kuantan..ngah keje..baju kasut semua dalam keta aku..store bergerak..t dia balik aku gak nak pg amik dia kan..semua ubat gg aku..berus gg aku..sabun mandi..semua dia rembat..ooopss..kami mmg share semua barang..termasuklah berus gg..sharing kan caring..lalalalala...camne la tak syg..aku ni jenis bw semua barang..dia pulak memanjang lupe..ke ko tak gosok gg kat umah yang?hahahahaha...

wat so ever..aku mmg sayang dia 80%...huhuhu 20% tu tak percaya aku kat dia..byk kan..kita tak ley syg sgt...t syg tu yang buat kita keciwa..lalalala..peace no war!! :)

0 comments: