cun tak??

weiß, dass meine Freunde....

My Photo
izaidah hj jamaludin
hallo..hallo friends all over the world..namaku seperti yang terpapar ringkas..masih belajar..dan akan belajar sampai bila2 tak kira la belajar ape pon..asal namanya belajar..very childish dan kadang2 matang nak mampos..hangin stu badan..sape tak puas hati bley blah dari hidup aku..saya sgt menghargai org lain..jangan jadi penipu..jgn jadi hipokrit...bukan mak ayah je marah..ALLAH lagi la marah..enjoy knowing me all my friends..love u olls!
View my complete profile

Sunday, May 15, 2011

SELAMAT HARI GURU!!!!

1st off all...bila cerita pasala guru ni..em..ramai gile ah guru aku ni..dari aku lahir sampai la besar gabak ni...ramai gila ar...mmg aku nak senarai pon..jap ar..aku ingat..terima kasih wahai cikgu2ku...k aku nak start dari aku setahun..bila dah pandai cakap..HJH CHE AMAH la..guru aku yang pertama..ajar aku baca..eja..kira.. masa tadika..ingat laki..cikgu RAMLAH..aku manje gile siot..makan pon atas riba dia..dia benti ganti cigu HASANIAH..aku tak baik sgt r sebab aku pon dah nak abes tadika masa tu..pastu masuk darjah satu..cikgu kelas aku..cikgu NORIZAN...darjah 2, cikgu MD ISA.."tampar nyamuk sikit..tampar nyamuk sikit.."hahahahaha..semua org takot tak buat bising takot kena tampar nyamuk!!hahahahaha..masa darjah tiga..cikgu YUSOFF..mmg semangat aku belajar math masa tu..masa tu la aku jadi terer gila math..hahahahha...masuk darjah empat je..cikgu AZIZAH cikgu kelas aku..cikgu azizah baik..kreatif plak tu...masa darjah empat r..kelas pakai tikar getah lagi..kreatif nye pasal lah..hahahahahha..darjah lima..cikgu HATTA tak salah aku cikgu kelas..mmg garang r sebab dia cikgu disiplin..garang r..cikgu tu..gile garang...masa darjah enam..cikgu kelas..teacher SHANTI...cikgu musik tu...lagi cikgu ape yang ade r..yang aku ingan la...cikgu HAMIZA,SHOBAH..ARFAH,FARIZA, ABDUL RAHMAN...ade lagi..t aku cube2 ingat....tu cerita masa sekolah rendah je..t aku sambung k....

0 comments: