cun tak??

weiß, dass meine Freunde....

My Photo
izaidah hj jamaludin
hallo..hallo friends all over the world..namaku seperti yang terpapar ringkas..masih belajar..dan akan belajar sampai bila2 tak kira la belajar ape pon..asal namanya belajar..very childish dan kadang2 matang nak mampos..hangin stu badan..sape tak puas hati bley blah dari hidup aku..saya sgt menghargai org lain..jangan jadi penipu..jgn jadi hipokrit...bukan mak ayah je marah..ALLAH lagi la marah..enjoy knowing me all my friends..love u olls!
View my complete profile

Wednesday, May 25, 2011

nak luahkan perasaan....boleh tak??

xde ape ceritenye..tapi nak cerite gak kesedihan dalam hati takkan nak simpan sorang2 kan..at least bila aku mati nnti org yang berkenaan tau ape aku rase...1st sekali aku mmg rindu gile kat mohd khairul syazwan abdul hakim..jangan sape nak sangkal lagi sebab aku mmg cinta gile kat dia...sampai mati kenangan aku ngan dia takkan terkubur sebab dialah cinta pertama aku...sebab cinta tu bukan senang nak pupuk..kalau syg..aku leh cakap syg kat sesape je aku nak..tapi aku cinta..hanya dia sorang..maaf meor..cinta aku utk kakek sebenarnye...sebab tu aku selalu sebut kakek bila kuar dgn kau...tu pon kau tak sedar..yang kau ingat aku terlalu sygkan kau..kau suke hati nak buat ape kau suke kan..minta maaf,..aku sebenarnye belom terbuka utk komitmen..utk bg cinta...utk rumahtangga...

tak kisah la...yang aku kisah..aku mmg di control mati matian..lalalala..lantak la babe..aku buat pon sebab aku happy kau ade..aku trau kau syga aku..kau syg gak org lain tu..aku ni..ju k..bila keje jahat dia nak buat dia kan buat...siap kau..kau buat perangai gilababi kan..aku buat jugak..kau bukan sape pon k..kau persinggahan...kalau kita ade jodoh..ade k..aku tunggu kau..sebab mmg aku syg kau..tapi aku kena pupuk cinta utk kau...aku tgh cube..aku nak sgt kau tahu...aku cube segalanya utk kau..kau..dan kau...cume aku nk kau hargai syg aku yg akan jadi cinta ni..k..tolong la kau mengerti...

0 comments: